Rybářka PhDr. Marie Nováková
cestovní agentura Rybářka

Chaty a rekreační zařízení
s možností rybaření
e-mail: rybarka@rybarka.cz, tel. 777 840 430

O nás

 

Vážení přátelé,

v nabídce na rok 2021 došlo bohužel především ke změně počtu objektů. Na vině je nepříznivá situace nejen u nás, která trvá téměř už rok. Věřím však, že si i v letošní nabídce vyberete.¨

Na základě zkušeností získaných v průběhu uplynulých sezon mohu konstatovat, že nově zavedený program se velmi osvědčil. Dle ohlasů z Vaší strany je praktická rovněž prezentace objektů na webových stránkách společně s propojením na online rezervační systém. V online katalogu najdete kromě základních informací o objektu další fotografie, textové popisy objektů, tabulku cen a termínů. Stejně jako každý rok uvádím v pokynech na cestu před nástupem Vašeho pobytu kontakt na majitele chaty, případně ubytovatele, takže pokud byste chtěli ještě podrobnější informace, můžete se před nástupem pobytu zeptat přímo jeho. Doporučuji, např. ověřit dobu nástupu nebo případné změny, které nejsou uvedeny v nabídce. I my jsme dostupní na mobilu. Pokud v katalogu nebudete rozumět nějakému údaji, spojte se proto raději s námi ještě před rezervací objektu, ráda Vám vše objasním. Nabízené objekty znám, vím, kde se nachází a prohlédla jsem si i jejich okolí.

Dovolte následující upozornění. Naše cestovní agentura zprostředkovává pronájem soukromých objektů. Nemáme předem nasmlouvané termíny obsazení v nabízených objektech, spolupracujeme s většinou majitelů objektů tzv. na vyžádání. Od majitelů jsme pověřeni vybrat od klientů celou peněžní částku za pronajatý objekt v daném termínu. Výhodu takového postupu je zvláště to, že řada z Vás může využívat různých výhod, bonusů, které Vám poskytují zaměstnavatelé. Také se můžeme domluvit na platbu postupně v menších splátkách, případně na dalších možnostech. Jsme schopni zajistit pobyt pro zájemce i na poslední chvíli, pokud je Vámi vybraný objekt samozřejmě volný /volné termíny zjistíte v nabídce/. S některými majiteli spolupracujeme řadu let, osobně se známe, naše spolupráce je založena především na vzájemné důvěře a domluvě. Je však třeba, abyste si Vy - klienti uvědomili, že naše spolupráce s majiteli je také založena na včasné úhradě peněžní částky za pronájem jejich objektu, tzn. že musíme ještě před Vaším příjezdem převést majitelům peníze za Váš pobyt /na základě vzájemné domluvy lze udělat výjimku/. Z tohoto důvodu je opravdu nutné, abyste si při nástupu pobytu a předávání objektu objekt pečlivě prohlédli, přímo na místě upozornili majitele na zjištěné nedostatky a domluvili se s ním na způsobu řešení. Vyžadujte po majiteli vyplnit přejímací protokol, kde se mimo jiné napíše i stav elektroměru před nástupem pobytu a při jeho ukončení, zeptejte se také, jak účtuje cenu spotřebované el. energie. Jsem si jista, že se na případných problémech domluvíte. V opačném případě nás okamžitě kontaktujte, ještě za přítomnosti majitele. Řešení problému po delší době je obtížné, v tomto případě je nutné sepsat Vaše připomínky do přejímacího protokolu, který musí obě strany - Vy a majitel objektu podepsat. Ten pak nám zašlete. Za stav objektu samozřejmě odpovídá jeho majitel, proto je třeba Vaše případné finanční odškodnění požadovat nejprve přímo na něm. Teprve tehdy, pokud se spolu nedomluvíte, informovat nás /nutno doložit výše uvedené záznamy/.

Znovu si dovolím připomenout způsob rezervace. U zvoleného objektu si vyberete volný termín /je zde zároveň uvedena i cena/, zobrazí se objednávka – rezervace. Prosím všechny údaje doplnit - důležitá je především Vaše e-mailová adresa a zkontrolovat, aby se předešlo nedorozumění. Do poznámky můžete uvést např. jak a komu fakturovat. Pokud je vše v pořádku, kliknete na "potvrdit rezervaci", čímž dojde k odeslání Vaší rezervace na e-mail CA. Pokud CA rezervaci schválí, vystaví potřebné dokumenty a elektronicky odešle /nutno uvést přesnou mailovou adresu/. Dále dostanete i odkaz na online sledování stavu rezervace, tj. kontrola provedených plateb apod.

Pokud vycházím ze získaných zkušeností, musím být bohužel přísnější a více sledovat termíny dodržení splatnosti faktur, tj. zaplacení z Vaší strany. Pro Vás – klienty je nutné toto bezpodmínečně dodržet a zaplatit alespoň zálohu pro rezervaci. Pokud neobdržím v daném termínu tedy minimálně 50 % z fakturované ceny za pronájem objektu, budu nucena Vaši předběžnou rezervaci zrušit /rezervace 7 dnů/ a dát možnost jinému zájemci /výjimky po domluvě/. Sledujte prosím proto Vaše e-mailové zprávy, abyste nepřišli o dovolenou. Prosím ty, kteří chtějí rezervaci rušit, aby to oznámili mailem na rybarka@rybarka.cz nebo SMS zprávou na mobil 777 840 430. Objekt pak už nebude zbytečně blokován. Pro převod peněž využijte nejlépe převod bezhotovostní přes Váš účet. Nezapomeňte uvést variabilní symbol /= číslo faktury/, konstantní symbol je 0308. Věřím, že tento způsob vše urychlí, především nemusíme běhat na poštu.

Přejeme si, abyste z nabídky vybrali objekt, kde si během dovolené odpočinete a naberete nové síly do celého roku.

Děkujeme za Vaši přízeň.


PhDr. Marie Nováková
majitelka cestovní agentury Rybářka

ZAPSÁN:
MěÚ Třebíč, odbor obecní
živnostenský úřad,
č. j. 107/00/7580, ev. č. 371001-25208-00

Hledat v nabídce

Oblast/revír:
Destinace:
Termín:
Počet osob:
Cena za týden:
Vybavení a možnosti:
loď je součástí objektu
pobyt se psem ano
pobyt se psem po dohodě

Partneři